Pagina principala Plata/Livrare/Returnare

LIVRARE

Dupa finalizarea comenzii pe site-ul www.aparatul-auditiv.ro, veti fi contactat telefonic de catre unul dintre operatorii nostri care va stabili cu dumneavoastra detaliile legate de livrare.

Majoritatea produselor se expediaza catre Posta Romana sau Curier din stocul propriu sau al furnizorilor, in maxim 24 ore de la confirmarea telefonica a comenzii. 
Produsele care nu se afla pe stoc vor fi livrate intr-un termen stabilit de comun acord cu clientul.

 

Livrare prin Posta Romana

Timp de livrare: 4-5 zile de la confirmarea comenzii.
Livrarea prin Posta Romana este disponibila in orice localitate din Romania.
Achitarea pretului se face ramburs la ridicarea coletului.
Costul livrarii prin Posta Romana este calculat in functie de greutatea coletului si valoarea acestuia.
Coletul se ridica de catre client de la Oficiul Postal de care apartine.
Avantaje: 
Cost scazut de transport. 
Livrare disponibila in orice localitate din Romania.

 

Livrare prin Curier PrioriPost-Posta Romana

Prioripost este serviciul de curierat rapid (express) intern al Poştei Române pentru documente şi marfă, care oferă cel mai profitabil raport calitate - preţ de pe piaţa românească.

Pachetele trimise de tine cu Prioripost ajung la destinaţie în 12 ore dacă le trimiţi în aceeaşi localitate, 24 de ore dacă le trimiţi între oraşe reşedinţă de judeţ sau intra-judeţean, sau în 36 de ore între oricare alte două localităţi din România.

Toate trimiterile Prioripost pe care le expediezi în calitate de persoană fizică pot fi urmărite în sistem Track&Trace, în modulul dedicat din acest site

 

Livrare prin firmele de curierat FAN COURIER / DPD

Timp de livrare: 1-2 zile de la confirmarea comenzii.
Livrarea prin curierat este disponibila in orice localitate din Romania.
Achitarea pretului se face ramburs la ridicarea coletului la curier.

 

 

Cum plătesc?
Plata produselor achizitionate de pe site-ul www.aparatul-auditiv.ro se poate face astfel:
- Plata ramburs, la primirea coletului prin Posta Romana. Pentru comenzile in valoare de peste 1000 lei, expediate in tara prin Posta Romana, este necesara plata unui avans de minim 10% din valoarea totala a comenzii. In cazul in care clientul renunta la comanda dupa ce aceasta a fost expediata, www.aparatu-auditiv.ro va retine costurile de expediere + returnare din avansul platit de client.

 

Cum se livrează?
Dupa finalizarea comenzii pe site-ul www.aparatul-auditiv.ro, veti fi contactat telefonic de catre unul dintre operatorii nostrii care va verifica comanda si va stabili cu dumneavoastra detaliile legate de livrare. Majoritatea produselor se daca acestea sunt in stocul magazinului, in maxim 24 ore de la confirmarea telefonica a comenzii.
Produsele care nu se afla pe stoc vor fi livrate intr-un termen stabilit de comun acord cu clientul. Livrare prin Posta Romana cu plata ramburs
Timp de livrare: 3-4 zile de la confirmarea comenzii.
Livrarea prin Posta Romana este disponibila in orice localitate din Romania.
Achitarea pretului se face ramburs la ridicarea coletului.
Costul livrarii prin Posta Romana este calculat in functie de valoare si greutatea coletului.
Costul livrarii include si taxa de ramburs, perceputa de Posta Romana pentru trimiterea banilor catre www.aparatul-auditiv.ro
Coletul se ridica de catre client de la Oficiul Postal de care apartine.

 

Returnarea produselor:
"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile calendaristice de la primirea produsului sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului." Produsul returnat trebuie sa nu prezinte deteriorari sau urme vizibile de folosire si sa fie insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat si primit de catre client. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Renuntarea la cumparare in termen de 15 zile lucratoare se aplica numai pentru comenzile catre persoane fizice.

 

Returnarea se face prin colet prin firmele de curierat FAN COURIER / DPD / Posta Romana la adresa:

Laumar Consulting SRL

Str. COZLA, Nr. 3, Bl. B1B, Sc. 3, Et. 5, Ap. 109

Sector 3

Bucuresti

 

Trimiterea se face ca si colet simplu fara ramburs urmand ca stornarea contravalorii sa se efectueze interbancar catre contul dv. bancar