Firma SPECIALIZATA pe Aparate Auditive! Aviz functionare Ministerul Sanatatii-A.N.M.D.M. / Nr.DM2736
Pagina principala Plata/Livrare/Returnare

Cum plătesc?
Plata produselor achizitionate de pe site-ul www.aparatul-auditiv.ro se poate face astfel:
- Plata ramburs, la primirea coletului prin Posta Romana. Pentru comenzile in valoare de peste 1000 lei, expediate in tara prin Posta Romana, este necesara plata unui avans de minim 10% din valoarea totala a comenzii. In cazul in care clientul renunta la comanda dupa ce aceasta a fost expediata, www.aparatu-auditiv.ro va retine costurile de expediere + returnare din avansul platit de client.

Cum se livrează?
Dupa finalizarea comenzii pe site-ul www.aparatul-auditiv.ro, veti fi contactat telefonic de catre unul dintre operatorii nostrii care va verifica comanda si va stabili cu dumneavoastra detaliile legate de livrare. Majoritatea produselor se daca acestea sunt in stocul magazinului, in maxim 24 ore de la confirmarea telefonica a comenzii.
Produsele care nu se afla pe stoc vor fi livrate intr-un termen stabilit de comun acord cu clientul. Livrare prin Posta Romana cu plata ramburs
Timp de livrare: 3-4 zile de la confirmarea comenzii.
Livrarea prin Posta Romana este disponibila in orice localitate din Romania.
Achitarea pretului se face ramburs la ridicarea coletului.
Costul livrarii prin Posta Romana este calculat in functie de valoare si greutatea coletului.
Costul livrarii include si taxa de ramburs, perceputa de Posta Romana pentru trimiterea banilor catre www.aparatul-auditiv.ro
Coletul se ridica de catre client de la Oficiul Postal de care apartine.

Returnarea produselor:
"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului." Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit) si sa nu prezinte deteriorari sau urme vizibile de folosire. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile lucratoare se aplica numai pentru comenzile livrate prin Posta Romana catre persoane fizice.
Returnarea se face NUMAI prin colet Posta Romana 
la adresa:

Laumar Consulting SRL

OP.60 - CP. 48

Sector 3

Bucuresti